El projecte A-porta té nova web!!

Barcelona, 17 octubre 2019.- El projecte d’empoderament veïnal de la Confederació d’Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC) “A-porta, acompanyant porta a porta” ja té nova web: http://a-porta.cat/.

La web s’estrena en un any en què el projecte, que al novembre farà 3 anys de la seva primera “picada de porta”, ha aconseguit fites importants. Aquest 2019 A-porta ha ampliat el desplegament a la Zona Nord de Barcelona (Ciutat Meridiana, Torre Baró i Vallbona), ha intervingut al barri de Can Peguera (Barcelona) en la seva segona fase, s’ha desplegat durant 5 mesos al barri Horts de Miró de Reus i ha rebut dos premis: el de millor projecte social d’Espanya el 2018 pel premi “la Caixa” a la Innovació i la Transformació Social i el de la 2a edició del premi “Desafío RECI 2018-19 Diversity Advantage” de la Red Europea de Ciudades Interculturales (RECI), impulsada pel Consell d’Europa.

La nova web d’”A-porta, acompanyant porta a porta” té un disseny molt visual, on les persones que lideren el seu desplegament als barris de Catalunya, els i les Picaportes, tenen un gran protagonisme. De fet, són els que han aconseguit arribar a més de 7.000 llars de Catalunya des que va començar el projecte d’acompanyament porta a porta.

Amb 6 pàgines en total, la web inclou estadístiques del projecte, frases dels Picaportes que destaquen el caire humà i proper i l’empoderment veïnal del projecte. A més, conté dades concretes de cadascun dels desplegaments als barris a on s’ha intervingut: Campclar (Tarragona), Zona Nord de Barcelona, Can Peguera (Barcelona) i Horts de Miró (Reus). També hi destaca l’apartat “Com ho fem” de la web, una secció que explica pas a pas i amb il·lustracions personalitzades com es dur a terme la intervenció d’A-porta a un barri.

La web inclou un blog de notícies amb informació del projecte i altres temes d’actualitat relacionats amb el món social. Els vídeos del projecte, amb declaracions dels Picaportes i reportatges sobre A-porta, il·lustren una pàgina que dona un gir de 360º a la difusió del projecte mostrant totes les facetes d’A-porta i els seus protagonistes.