Arxiu històric

16 de Juny de 2016

arxiuhisticLa Fundació disposa d’un fons documental especialitzat que recull la trajectòria històrica del moviment veïnal des del tardofranquisme i la transició. Aquest arxiu, que compte amb 6.300 registres de llibres, revistes, documents, etc.-reconeix la contribució d’aquests moviments en la construcció col·lectiva de la societat actual.

Cal recordar que des de l’abril del 2018, aquest fons documental va ser traslladat a l’Arxiu Nacional de Catalunya, entitat pública que  gestiona el fons en cessió de comodat.

Es preveu que al llarg de dos anys rebrà tractamemt arxivístic i serà consultable per a tots els públics a les instal·lacions de Arxiu Nacional de Catalunya, situat a Sant Cugat del Vallès.