La Fundació CONFAVC signa un conveni amb la Fundació Agbar per a becar a joves estudiants

Presentació beques_DEF_v4Amb l’objectiu de donar suport a la formació de joves amb recursos econòmics limitats, la Fundació CONFAVC ha signat un conveni amb la Fundació Agbar que permetrà becar un màxim de 7 joves per tal que puguin realitzar estudis universitaris. La Fundació CONFAVC  serà la a responsable d’analitzar les candidatures per determinar quines estudiants les reben a través del programa veïnal Aula Actual que treballa amb instituts d’educació secundària. Aquest és el contingut de l’acord signat entre Ignacio Escudero, en representació de la Fundació Agbar  i Jordi Giró, com a representant de la CONFAVC i la seva Fundació.

El programa de beques “Joves Talents” està destinat a fomentar el desenvolupament formatiu de persones amb talent, però sense prou recursos econòmics. Les beques s’especialitzen en els camps de la transformació digital, la innovació, la sostenibilitat i el desenvolupament social. Els joves que accedeixin a les beques obtindran el pagament íntegre de la matrícula i fins a 1.500 euros en concepte de despeses personals associades.

Els estudis becats es podran cursar en les institucions següents: Universitat de Barcelona, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Politècnica de Catalunya o Universitat Pompeu Fabra.

Per poder accedir a una beca, s’analitzarà l’expedient acadèmic, la situació socioeconòmica i la motivació personal a través de la sol·licitud d’informació pertinent i la realització d’entrevistes en profunditat.

Col·laboració entre la Fundació Agbar i la Fundació CONFAVC

Les beques “Joves Talents” sorgeixen de la col·laboració entre la Fundació Agbar  i la Fundació de la CONFAVC per ajudar els col·lectius més vulnerables de la societat, cadascuna des del seu àmbit d’actuació.